Τι συμβαίνει / πού συμβαίνει

Τέσσερεις επιχειρηματικές προτάσεις επιλέχθηκαν ανάμεσα από περίπου πεντακόσιες και θα λάβουν χρηματοδότηση ύψους €700.000, καθώς και συμβουλευτική υποστήριξη για την άμεση υλοποίησή τους

Το Ελληνικό Βραβείο Επιχειρηματικότητας ανακοίνωσε στις 31 Μαΐου τους τέσσερεις φετινούς νικητές του Βραβείου, οι οποίοι θα λάβουν άμεσα όλους τους πόρους που απαιτούνται για την επιτυχημένη υλοποίηση της επιχείρησής τους, όπως χρηματοδότηση συνολικού ύψους €700.000, υπηρεσίες υποστήριξης, καθώς και συμβουλευτική καθοδήγηση (mentoring) από έναν πολύπειρο σύμβουλο επιχειρήσεων-μέντορα.

Φέτος, το Ελληνικό Βραβείο Επιχειρηματικότητας δέχτηκε 67% περισσότερες αιτήσεις μέσω της ιστοσελίδας του, ποσοστό που αντιστοιχεί σε 488 συνολικά κατατεθειμένες αιτήσεις.

Το Ελληνικό Βραβείο Επιχειρηματικότητας αποτελεί έναν θεσμό που χρηματοδοτεί και διαχειρίζεται το Libra Group για λογαριασμό της Ελληνικής Πρωτοβουλίας, έχοντας στόχο την τόνωση του επιχειρηματικού πνεύματος και τη στήριξη των πλέον υποσχόμενων νέων επιχειρήσεων της Ελλάδας.

Οι νικήτριες ιδέες επιλέχθηκαν βάσει του επιχειρηματικού τους πλάνου και οράματος, το οποίο αφενός επιδεικνύει την απαραίτητη δημοσιονομική σοβαρότητα και πειθαρχία, ενώ αφετέρου, είναι σε θέση να συμβάλλει άμεσα και καθοριστικά στην προώθηση της δημιουργίας θέσεων εργασίας και της βιώσιμης επιχειρηματικότητας στη χώρα μας.

Οι νικητές του Ελληνικού Βραβείου Επιχειρηματικότητας για το 2014 είναι οι ακόλουθοι:

Νικητής 1: 'ΆNASSA ORGANICS - Μια νέα σειρά από premium τσάι βοτάνων και αφεψήματα. Η Anassa Organics επιλέγει την καλύτερη ποιότητα ελληνικών βιολογικών προϊόντων με εκλεκτή γεύση και αρώματα. Τα προϊόντα παρουσιάζονται σε πακέτα με εξαιρετικά δημιουργικό και σύγχρονο branding, που μετατρέπουν την παρασκευή αρωματικών ροφημάτων βοτάνων σε τελετουργικό. Η σειρά Anassa Organics απευθύνεται στη διεθνή αγορά.
Αιτούσες: Αφροδίτη Φλώρου, Γιάννα Ματθαίου.

Νικητής 2: e-satisfaction - Η πρώτη, ανεξάρτητη πλατφόρμα που καταγράφει ολόκληρη την εμπειρία διαδικτυακής αγοράς των e-shoppers από την περιήγηση μέχρι την παραγγελία και την παράδοση. Το e-satisfaction επιδιώκει να γίνει μία ευρέως διαδεδομένη και αξιόπιστη πηγή αναφοράς και πληροφόρησης για τους καταναλωτές, καθώς επίσης και ένας πολύτιμος διαδραστικός μηχανισμός feedback και αναφορών για ηλεκτρονικά καταστήματα σε
παγκόσμιο επίπεδο.
Αιτούντες: Στέλιος Ηλιάκης, Ξένια Κούρτογλου, Κατερίνα Πραματάρη.

Νικητής 3: Open Circle - Πρόκειται για μία διαδικτυακή κοινότητα, όπου επιχειρηματίες με όραμα παρουσιάζουν τις επιχειρηματικές τους ιδέες για την προώθηση συνεργασιών με επενδυτές που επιθυμούν να συμμετέχουν στην ανάπτυξή τους. Σε αντίθεση με το παραδοσιακό crowdfunding, αυτό το "equity crowdfunding" παρέχει μια σαφή δίοδο για τη συμμετοχή με ίδια κεφάλαια στις εταιρείες που συμμετέχουν.
Αιτών: Σωκράτης Πλούσσας.

Νικητής 4: RTsafe - Ως αποτέλεσμα εκτεταμένης επιστημονικής έρευνας, τα προϊόντα της RTsafe έχουν σχεδιαστεί για να βελτιστοποιήσουν την ασφάλεια και την αποτελεσματικότητα της ακτινοθεραπείας στους ασθενείς με καρκίνο με ένα μοναδικό εξατομικευμένο τρόπο, ελαχιστοποιώντας παράλληλα τις πιθανότητες παρενεργειών της θεραπείας.
Αιτούντες: Ευάγγελος Παππάς, Θωμάς Μαρής, Νικόλαος Στεργιόπουλος.

Για περισσότερες πληροφορίες πατήστε εδώ.

"Το παρόν συγχρηματοδοτήθηκε από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και εθνικούς πόρους στο πλαίσιο της πράξης «Διαδικτυακή Διαδραστική Πύλη Συμβουλευτικής και Επαγγελματικού Προσανατολισμού για εφήβους στους άξονες προτεραιότητας 4,5,6 - οριζόντια πράξη» του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση»."