Ο Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π. είναι από τους πρώτους οργανισμούς του ευρύτερου δημόσιου τομέα (ΝΠΙΔ) που έχει λάβει Διάκριση Αριστείας, σύμφωνα με το διεθνώς αναγνωρισμένο μοντέλο Αριστείας EFQM (The European Foundation of Quality Management).

Ειδικότερα, ο Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π. έχει Πιστοποιηθεί στο 1ο  Επίπεδο Επιχειρηματικής Αριστείας  του Διεθνούς προγράμματος Αναγνώρισης  EFQM “Δέσμευση στην Επιχειρηματική Αριστεία – Committed to Excellence” αφού εκπλήρωσε με απόλυτη επιτυχία όλα τα κριτήρια.

Η ποιότητα συνιστά δέσμευση και εντάσσεται στη στρατηγική του οργανισμού. 
Για την πολιτική ποιότητας του Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π., πατήστε εδώ

Τρία σχέδια ένας στόχος …

Σχέδιο 1: Ευχαριστημένοι Άνθρωποι    Σχέδιο 2: Ευχαριστημένοι Πελάτες   Σχέδιο 3: Φήμη/Αειφορία Οργανισμού

Με στόχο τη βελτίωση της επιχειρηματικής επίδοσης του οργανισμού στον τομέα παροχής υπηρεσιών και εξυπηρέτησης πελατών, ο Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π. δεσμεύεται στην υλοποίηση 3 έργων βελτίωσης βάσει του Μοντέλου Επιχειρηματικής Αριστείας EFQM και της λογικής RADAR

ΕΡΓΟ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ  1

Προσδιορισμός των κύριων δεικτών μέτρησης της επίδοσης του οργανισμού στον τομέα του ανθρώπινου δυναμικού, στο πλαίσιο της βελτίωσης της εσωτερικής επικοινωνίας και του διαλόγου.

 

ΕΡΓΟ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ 2

Προσδιορισμός των κύριων δεικτών μέτρησης της επίδοσης του οργανισμού στον τομέα των αποδεκτών των υπηρεσιών του, στο πλαίσιο της ενίσχυσης της εξωστρέφειας του οργανισμού.

 

ΕΡΓΟ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ 3

Αξιοποίηση των τεχνολογιών πληροφορικής και επικοινωνίας (ΤΠΕ) για τη βελτίωση της επικοινωνίας του οργανισμού με όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη και την  ενίσχυση της διαφανούς διαχείρισης της γνώσης και της πληροφορίας.