• 22
  • 88
  • 7 workshops
  • 3 Στιγμιότυπα από την ολομέλεια.
  • 1 Το Προεδρείο του EQAVET Forum
  • 5 Εθνική εκπρόσωπος
  • 44
  • 66

Επισκεφθείτε την ιστοσελίδα www.eoppep.gr, Θεματική ενότητα: Ιδιωτικοί φορείς Εκπαίδευσης και Κατάρτισης → Αναζήτηση φορέων
1. Πατάτε την πρώτη επιλογή από το μενού που σας ανοίγει: Φροντιστήρια, Κέντρα Ξένων Γλωσσών, Κέντρο Διά Βίου Μάθησης 1, Κέντρο Διά Βίου Μάθησης 2
2. Επιλέγετε τον τύπο φορέα για τον οποίο ενδιαφέρεστε να πληροφορηθείτε, π.χ. Φροντιστήριο, Κέντρο Ξένων Γλωσσών κλπ.
3. Πληκτρολογείτε την επωνυμία του φορέα που σας ενδιαφέρει και πατήστε Αναζήτηση.

Αξιοποίηση των τεχνολογιών πληροφορικής και επικοινωνίας (ΤΠΕ) για τη βελτίωση της επικοινωνίας του οργανισμού με όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη και την ενίσχυση της διαφανούς διαχείρισης της γνώσης και της πληροφορίας

Το έργο περιλαμβάνει την εγκατάσταση νέων εργαλείων πληροφορικής / λογισμικών (π.χ. ηλεκτρονικό πρωτόκολλο) ή την αξιοποίηση ήδη εγκατεστημένων εφαρμογών (π.χ. ανοιχτή γραμμή, εταιρικό site, guidance, irida, κλπ) για την υποδοχή, οργάνωση, επεξεργασία, αναφορά και αξιοποίηση πληροφοριών και δεδομένων (συμπεριλαμβανομένων των επαίνων και παραπόνων), που σχετίζονται με την αλληλεπίδραση του οργανισμού με το εξωτερικό του περιβάλλον, και τη βελτίωση του επιπέδου εξυπηρέτησης όλων των ενδιαφερόμενων μερών, μέσα και από την ενημέρωση και εκπαίδευση του προσωπικού

Τα Ερωτηματολόγια είναι τα ακόλουθα:

Καταγραφή Εκπαιδευτικών Αναγκών Εργαζομένου με σκοπό την βελτίωση των προσφερόμενων υπηρεσιών του Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π.

Έντυπο Παραπόνου

Προσδιορισμός των κύριων δεικτών μέτρησης της επίδοσης του οργανισμού (KPIs – Key Performance Indicators) στον τομέα των αποδεκτών των υπηρεσιών του (πελάτες) στο πλαίσιο της ενίσχυσης της εξωστρέφειας του Οργανισμού

Το έργο περιλαμβάνει:

Α) τον ακριβή προσδιορισμό των πελατών ανά παρεχόμενη υπηρεσία
Β) τον προσδιορισμό των δεικτών μέτρησης της αντίληψης των πελατών για τον οργανισμό καθώς και της απόδοσης του οργανισμού σε θέματα πελατών
Γ) τον καθορισμό του μηχανισμού μέτρησης και αξιολόγησης των μετρήσεων στους επιλεχθέντες δείκτες (εργαλεία μέτρησης, χρόνος, υπεύθυνοι ανά δείκτη)
Δ) τη μέτρηση όπου αυτό είναι εφικτό (π.χ. μέσω έρευνας) για τη δημιουργία της τιμής βάσης ανά δείκτη
Ε) την επικοινωνία των δεικτών και του μηχανισμού σε όλο το προσωπικό

Τα Ερωτηματολόγια είναι τα ακόλουθα:

Ερωτηματολόγιο Ικανοποίησης Φορέων (Φορείς ΔΒΜ, Φορείς ΣΥΕΠ κ.α.): Α. Γενικά Ερωτήματα Β. Ειδικά Ερωτήματα (Φορείς ΔΒΜ)

Β. Ειδικά Ερωτήματα (Φορείς ΣΥΕΠ)

Ερωτηματολόγιο Ικανοποίησης από την Πιστοποίηση

Αξιολόγηση Έρευνας Ικανοποίησης

Προσδιορισμός των κύριων δεικτών μέτρησης της επίδοσης του οργανισμού στον τομέα του ανθρώπινου δυναμικού, στο πλαίσιο της βελτίωσης της εσωτερικής επικοινωνίας και του διαλόγου.

Το έργο περιλαμβάνει:
Α) τον προσδιορισμό των δεικτών μέτρησης της αντίληψης του προσωπικού για τον οργανισμό καθώς και της απόδοσης του προσωπικού σε θέματα αλληλεπίδρασης με τον οργανισμό
Β) τον καθορισμό του μηχανισμού μέτρησης και αξιολόγησης των μετρήσεων στους επιλεχθέντες δείκτες (εργαλεία μέτρησης, χρόνος, υπεύθυνοι ανά δείκτη)
Γ) τη μέτρηση όπου αυτό είναι εφικτό (πχ μέσω έρευνας) για τη δημιουργία της τιμής βάσης ανά δείκτη
Δ) την επικοινωνία των δεικτών και του μηχανισμού σε όλο το προσωπικό.


Τα Ερωτηματολόγια είναι τα ακόλουθα:

Μέτρηση Ικανοποίησης Εργαζομένου

Μέτρηση Ικανοποίησης Εργαζομένου (v2)

Αξιολόγηση Έρευνας Ικανοποίησης Εργαζομένου

Ο Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π. είναι από τους πρώτους οργανισμούς του ευρύτερου δημόσιου τομέα (ΝΠΙΔ) που έχει λάβει Διάκριση Αριστείας, σύμφωνα με το διεθνώς αναγνωρισμένο μοντέλο Αριστείας EFQM (The European Foundation of Quality Management).

Ειδικότερα, ο Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π. έχει Πιστοποιηθεί στο 1ο  Επίπεδο Επιχειρηματικής Αριστείας  του Διεθνούς προγράμματος Αναγνώρισης  EFQM “Δέσμευση στην Επιχειρηματική Αριστεία – Committed to Excellence” αφού εκπλήρωσε με απόλυτη επιτυχία όλα τα κριτήρια.

Η ποιότητα συνιστά δέσμευση και εντάσσεται στη στρατηγική του οργανισμού. 
Για την πολιτική ποιότητας του Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π., πατήστε εδώ

Τρία σχέδια ένας στόχος …

Σχέδιο 1: Ευχαριστημένοι Άνθρωποι    Σχέδιο 2: Ευχαριστημένοι Πελάτες   Σχέδιο 3: Φήμη/Αειφορία Οργανισμού

Με στόχο τη βελτίωση της επιχειρηματικής επίδοσης του οργανισμού στον τομέα παροχής υπηρεσιών και εξυπηρέτησης πελατών, ο Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π. δεσμεύεται στην υλοποίηση 3 έργων βελτίωσης βάσει του Μοντέλου Επιχειρηματικής Αριστείας EFQM και της λογικής RADAR

ΕΡΓΟ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ  1

Προσδιορισμός των κύριων δεικτών μέτρησης της επίδοσης του οργανισμού στον τομέα του ανθρώπινου δυναμικού, στο πλαίσιο της βελτίωσης της εσωτερικής επικοινωνίας και του διαλόγου.

 

ΕΡΓΟ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ 2

Προσδιορισμός των κύριων δεικτών μέτρησης της επίδοσης του οργανισμού στον τομέα των αποδεκτών των υπηρεσιών του, στο πλαίσιο της ενίσχυσης της εξωστρέφειας του οργανισμού.

 

ΕΡΓΟ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ 3

Αξιοποίηση των τεχνολογιών πληροφορικής και επικοινωνίας (ΤΠΕ) για τη βελτίωση της επικοινωνίας του οργανισμού με όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη και την  ενίσχυση της διαφανούς διαχείρισης της γνώσης και της πληροφορίας.