ΔΙΑΚΡΑΤΙΚΟ ΕΡΓΟ “MATHISIS: MANAGING AFFECTIVE-LEARNING THROUGH INTELLIGENT ATOMS AND SMART INTERACTIONS” ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ HORIZON 2020» (GRANT 687772-2)

  1. ΣΥΝΤΟΜΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΈΡΓΟΥ

Ο Εθνικός Οργανισμός Πιστοποίησης Προσόντων και Επαγγελματικού Προσανατολισμού (Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π.) (Διεύθυνση Συμβουλευτικής και Επαγγελματικού Προσανατολισμού - Τμήμα Επιστημονικής Στήριξης Στελεχών και Φορέων ΣυΕΠ) στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων του για την υποστήριξη των φορέων και των συμβούλων επαγγελματικού προσανατολισμού του δημόσιου και ιδιωτικού τομέα καθώς και του σχεδιασμού και της υλοποίησης καινοτόμων μεθοδολογιών και εργαλείων συμβουλευτικής σταδιοδρομίας, συμμετέχει ως εταίρος στο διακρατικό έργο “MATHISIS: Managing Affective-learning THrough Intelligent atoms and Smart InteractionS” που υλοποιείται στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού προγράμματος HORIZON 2020» (Grant 687772-2) http://www.mathisis-project.eu/

Το έργο “MATHISIS” αφορά στην ανάπτυξη και πιλοτική λειτουργία ενός συστήματος διαδικτυακής εξ’ αποστάσεως εκπαίδευσης – αξιολόγησης που απευθύνεται τόσο στον γενικό πληθυσμό όσο και σε ΑΜΕΑ. Ειδικότερα το έργο αφορά στην ανάπτυξη και πιλοτική λειτουργία μιας διαδικτυακής ρομποτικής πλατφόρμας εξατομικευμένης εκπαίδευσης - αξιολόγησης σε θέματα μεταξύ άλλων συμβουλευτικής σταδιοδρομίας (ΣυΕΠ) καθώς και ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού, τα οποία θα χαρακτηρίζονται από καινοτόμα χαρακτηριστικά, όπως:

  • Μη γραμμική μάθηση προσαρμοζόμενη στους ατομικούς στόχους των ατόμων (Smart Learning Atoms)
  • αυτόματη αξιολόγηση της προόδου του ατόμου
  • αξιοποίηση παιγνίων για τη μάθηση
  • πρωτοποριακές τεχνολογίες όσον αφορά τα μαθησιακά εργαλεία, όπως εξειδικευμένα ρομπότ, συσκευές κινητής τηλεφωνίας και διαδραστικούς πίνακες.

Η διάρκεια του Σχεδίου είναι τριετής  (1-1-2016 έως 31-12-2018) και η κοινοπραξία περιλαμβάνει τους παρακάτω εταίρους:

  • ATOS Spain (Ισπανία), Συντονιστής Φορέας
  • DIGINEXTSARL (DXT) (Γαλλία)
  • Εθνικό Κέντρο Έρευνας και Τεχνολογικής Ανάπτυξης (CERTH) (Ελλάδα)
  • Εθνικό Κέντρο Ερευνών «Δημόκριτος» (NCSR) (Ελλάδα)
  • The Nottingham Trent University (NTU) (ΗνωμένοΒασίλειο)
  • University of East London (UEL) (ΗνωμένοΒασίλειο)
  • Universiteit Maastricht (UM) (Ολλανδία)
  • The University of Nottingham (UoN) (ΗνωμένοΒασίλειο)
  • Vrije Universiteit Brussel (VUB) (Βέλγιο)
  • Fondazione Mondo Digitale (FMD) (Ιταλία)
  • Educational OTE AE (Ελλάδα)
  • Institute of Mobile Technologies for Education and Culture (IMOTEC) (Λιθουανία)
  • La Cometa del Sud (LCS) (Ιταλία)
  • Nurogames GMBH (NG) (Γερμανία)
  • Consejería de Educación de la Junta de Castilla y León (JCYL) (Ισπανία)
  • Εθνικός Οργανισμός Πιστοποίησης Προσόντων και Επαγγελματικού Προσανατολισμού (ΕΟΠΠΕΠ) (Ελλάδα)
  • Instituto Comprensivo statale B. Lorenzi Fumane VR (PE) (Ιταλία)
  • Aerospace Valley (AV) (Γαλλία)

Τον συντονισμό του έργου έχει η Ισπανική εταιρία ATOS που είναι πρωτοπόρος στον τομέα των τεχνολογιών εκπαίδευσης.

  1. Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΟΠΠΕΠ 

O ΕΟΠΠΕΠ στο πλαίσιο του εγκεκριμένου προγράμματος του έργου συμμετέχει στα ακόλουθα πακέτα εργασίας:

  • WP1 Exploitation, business planning and product development
  • WP2 User, System and Ethics Requirements
  • WP9 Pilots in Industrial Training and Career Guidance (συντονιστής εταίρος)
  • WP10 Dissemination and Communication Activities

Το πακέτο εργασίας 9 αφορά στην πιλοτική εφαρμογή της διαδικτυακής πλατφόρμας εξ αποστάσεως εκπαίδευσης – αξιολόγησης  στη συμβουλευτική σταδιοδρομίας.  Ειδικότερα θα γίνει ανάπτυξη/προσαρμογή σχετικού ψηφιακού υλικού εξ αποστάσεως εκπαίδευσης για συμβούλους σταδιοδρομίας και ευρύ κοινό (μαθητές, ανέργους κ.λπ.) και θα παρασχεθούν σε τελικούς χρήστες υπηρεσίες εξ’ αποστάσεως εκπαίδευσης – αυτόματης αξιολόγησης σε θέματα συμβουλευτικής σταδιοδρομίας μέσω της παραπάνω πλατφόρμας, με την υποστήριξη των συμβούλων σταδιοδρομίας του ΕΟΠΠΕΠ και των φορέων ΣυΕΠ που θα συμμετέχουν ως εκπαιδευτών - διευκολυντών. Hμαθησιακή διαδικασία είναι απολύτως καινοτόμος με χρήση κινητών συσκευών και ιδιαίτερα εξελιγμένο λογισμικό, ενώ καθ’ όλη τη διάρκεια της πιλοτικής εφαρμογής της πλατφόρμας συμβουλευτικής σταδιοδρομίας, αλλά και μετά τη λήξη αυτής θα διασφαλίζεται η προστασία των προσωπικών δεδομένων των συμμετεχόντων.

Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στην ιστοσελίδα του έργου: http://www.mathisis-project.eu/ καθώς και στα παρακάτω ενημερωτικά σημειώματα και ανακοινώσεις:

1Η ΠΙΛΟΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ MATHISIS

2Η ΠΙΛΟΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ MATHISIS

Ισχύον Θεσμικό Πλαίσιο για τις Εξετάσεις Πιστοποίησης Αρχικής Επαγγελματικής Κατάρτισης αποφοίτων Σ.Ε.Κ.

  • «Σύστημα Πιστοποίησης Αρχικής Επαγγελματικής Κατάρτισης των αποφοίτων των Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης (Ι.Ε.Κ.) και των Σχολών Επαγγελματικής Κατάρτισης (Σ.Ε.Κ.) με την Κοινή Υπουργική Απόφαση 2944/2014» (ΦΕΚ Β’ 1098/30.04.2014).
  • «Τροποποίηση της αριθμ. 2944/2014 Κ.Υ.Α. «Σύστημα Πιστοποίησης Αρχικής Επαγγελματικής Κατάρτισης των αποφοίτων των Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης (Ι.Ε.Κ.) και των Σχολών Επαγγελματικής Κατάρτισης (Σ.Ε.Κ.) με την Κοινή Υπουργική Απόφαση 2944/2014» (ΦΕΚ Β’ 1508/03.05.2017).

{loadchronoforms5}

ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΑΝΕΛΚΥΣΤΗΡΩΝ (ΑΝΑ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΡΑΚΤΙΚΟΥ ΜΕΡΟΥΣ ΚΑΙ ΩΡΑ ΕΞΕΤΑΣΗΣ)

ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΩΝ ΕΝΤΑΤΙΚΗΣ ΘΕΡΑΠΕΙΑΣ (ΑΝΑ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΡΑΚΤΙΚΟΥ ΜΕΡΟΥΣ ΚΑΙ ΩΡΑ ΕΞΕΤΑΣΗΣ)

ΙΑΤΡΙΚΩΝ ΚΑΙ ΒΙΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ - ΑΙΜΑΤΟΛΟΓΙΚΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ (ΑΝΑ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΡΑΚΤΙΚΟΥ ΜΕΡΟΥΣ ΚΑΙ ΩΡΑ ΕΞΕΤΑΣΗΣ)

ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ (ΑΝΑ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΡΑΚΤΙΚΟΥ ΜΕΡΟΥΣ ΚΑΙ ΩΡΑ ΕΞΕΤΑΣΗΣ)

ΣΤΕΛΕΧΟΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ (LOGISTICS) (ΑΝΑ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΡΑΚΤΙΚΟΥ ΜΕΡΟΥΣ ΚΑΙ ΩΡΑ ΕΞΕΤΑΣΗΣ)

ΕΙΔΙΚΟΣ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΔΙΑΙΤΗΤΙΚΗΣ (ΑΝΑ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΡΑΚΤΙΚΟΥ ΜΕΡΟΥΣ ΚΑΙ ΩΡΑ ΕΞΕΤΑΣΗΣ)

ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ (ΑΝΑ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΡΑΚΤΙΚΟΥ ΜΕΡΟΥΣ ΚΑΙ ΩΡΑ ΕΞΕΤΑΣΗΣ)

ΒΟΗΘΟΣ ΜΑΙΕΥΤΙΚΗΣ (ΑΝΑ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΡΑΚΤΙΚΟΥ ΜΕΡΟΥΣ ΚΑΙ ΩΡΑ ΕΞΕΤΑΣΗΣ)